Girl Poweri projekt on jõudnud väga olulisse etappi - kuidas müüa oma toodet. Koolitaja Harald Lepisk aitas aru saada, mis on liftikõne ja kuidas seda pidada. Mis on siis pitching ehk liftikõne? Kujuta ette, et satud lifti koos võõra inimesega. Sul on suurepärane toode ja aega umbes 20-30 sekundit, et tekitada huvi oma toote vastu. Isegi vanaema peaks aru saama, mis asi see on, mida sa toodad, pakud, müüd.
Päeva teises pooles õpetas Mirjam Mõttus ETV-st, kuidas olla intervjueeritav, kuhu vaadata, kuidas istuda, mida öelda ning kui oluline on meie kehakeel.
Lõpuks astusid kõik meie noored ettevõtjad žürii ette. Eda Tagamets Haridusministeeriumist ja Viljam Viljasoo Tartu Ärikeskusest andsid innustavat ja asjakohast tagasisidet.